14 července, 2013

PRODÁM!

NE, nebojte, nezapomněla jsem na tento blog, jen mě jaksi docházela inspirace a nebavilo mě to, hledala jsem sama sebe( co se týče stylu, vyzní to strašně blbě, ale ano, furt jsem nějak nevěděla co se mi na sobě líbí a co ne,ale už nějak pomalu dospívám, haha :D) také nebyl čas kvůli maturitám, které jsem úspěšně zvládla. Ale pomalu zase blogování přicházím na chuť. Chtěla bych ale začít s novým štítem, když už, takže určitě se zde ozvu, pokud se rozhodnu začít od úplného dna.

Už pradlouho jsem se přemlouvala k nafocení věcí, které jsou v hodně slušné stavu, málo nošené. Přestaly se mi na sobě líbit a jen zavazely v šatníku. Doufám,že si snad něco vyberete a budete s věcí spokojeny.


Sledovat mě můžete na novém instagramu.

Mějte se krásně  a doufám ve skvělou spolupráci.
Kaitlyn

Foceno 6.3.2013 v Praze

2 komentáře:

  1. Děkujeme za milý komentář na blogu. Stáváme se pravidelnými čtenářkami zde i na facebooku. Budeme moc rády, pokud nás taky budeš následovat.
    Audrey&Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    www.facebook.com/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546?ref=tn_tnmn

    OdpovědětVymazat
  2. To hledání sama sebe úplně chápu a znám :)

    OdpovědětVymazat