27 prosince, 2012

Instagram



Tento článek bude spíše kecací...

Štědrý večer a vánoční svátky utekly jak voda. Tedy hlavně Štědrý večer - večeře,rozdávání dárku a následná spokojená vánoční atmosféra. Na tento večer nikdy nezapomenu. Byl pro mě speciální. Snažila jsem si to všechno vychutnat jak to jen nejvíc šlo. 
Letos jsem ani na dárky pro sebe vybrat či přát  nestihla,proto jsem dostala malinko z toho,co jsem vůbec měla namyšleno. Proto myslím, že nemá cenu se zde chlubit. Nebo se snad mýlím?
O to víc jsem obdarovávala ty druhé a to mi udělalo nesmírnou radost,když jsem viděla ty jiskřičky v jejich očích. Ale rozhodně jedním dárkem a pro mě nečekaným se stal mobil, o kterém jsem psala ve wishlistu, který jsem si chtěla původně koupit za svoje penízky.



Ihned jsem se dala do jeho zkoumání a hledání a stahování dalších a užitečných aplikací. A mezi nimi se stal i tolik u bloggerek oblíbený INSTAGRAM. Najdete mě tam pod přezdívkou kaitlynfw. Postupně  se budu učit na mobilu i na instagramu, "moje kroky" můžete sledovat semnou a popřípadě mě follouwovat :D

Také už delší dobu přemýšlím o otevření svého bloggového obchůdku s oblečením popřípadně na votočvohoz.cz. Jen tu vězí háček. Vůbec netuším jak je to s poštovným,kolik se platí. Jestli je to na kg, nebo je to jednotná cena, jestli zásilku do ruky nebo vůbec jak se v tom zorientovat. Mohli by jste mi poradit v komentářích?

Jak jste si užili Vánoc a vánočních svátku? Dostali jste to, co jste si přáli?

5 komentářů:

  1. je super, že sis štědrý večer užila :) a že si, dá se říct, ušetřila za telefon :)
    těším se na instagramové fotky :))
    poštovné je na hmotnost :)) a zásilka do ruky je dražší než ta obyčejná, na poště ti určitě poradí :)
    já si vánoční svátky neužila, ale co, snad to za rok bude lepší :) nic jsem si nepřála, takže nevím jak na druhou otázku odpovědět:D

    OdpovědětVymazat
  2. Na poště ti vždycky balíček zváží a podle toho určí cenu. Já tedy žádné "těžké" věci ještě neposílala, ale většinou platím poštovné max. do 40,- Kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To abych si vážila doma sama a pak teprve určovala cenu :D

      Vymazat
    2. to jo :D
      super že si si všetko užila ako sa patrí ;)

      Vymazat
  3. hmmm yah i had a simple time this xmas actually...:) Wld love to c u drop by my blog and follow maybe :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpovědětVymazat