15 října, 2012

New In: Autumn Shoes

Hledala jsem, přebírala a opět hledala. A nakonec našla.
Řeč je dnes o podzimních botách. Opravdu jsem od začátku září víkend, co víkend procházela obchody a hledala boty.Jedny byli drahý, podruhé se mi nelíbili, další byli průměrné. Znáte to. V jeden jediný den jsem našla troje boty, o kterých jsem si řekla: TY CHCI! Avšak jedny byli opravdu drahé.


Z leva: Gate, F&F, H&M
Scarf: H&M - z nákupů v Praze

Myslím, že jeden ze základů šatníků jsou bílé tenisky, které mi dlouhou dobu chyběly. A teď už se pěkně vyhřívají v teple domova.



Návštěvu v Gate jsem měla už déle naplánovanou. A s prázdnou jsem neodešla. Boty jsou pohodlné a teplé,právě do sychravého a větrného počasí. K botám jsem si ještě stihla pořídit náušnice, které jsem mohli vidět v minulém random.


Chelsea boots jsem čistě náhodou našla v F&F a byla to láska. Jsou pohodlné, lehké a opravdu dobře vypadají na noze. Splňují naprosto vše, co jsem od podzímních bot čekala a navíc jsou kožené, což je pro mě prioritou.

Už máte splněnou výbavu na podzim? Čím jste si poslední dobou udělali radost?

8 komentářů:

  1. Brala bych všechny!! Skvěle si pořídila :)
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné věci!!

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Bílý kecky mam taky, bohužel už úplně rozpadlý, oplakávam je už několik ěmsíců a pořád je enchci vyhodit ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Bílé kecky by se hodily, jinak nic :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám kromě bot už všechno.. ale mám hrozný problém vybrat "ty pravé" :/ Moc hezky jsi nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné boty! Ty chelsea boots jsem ani netušila, že mají v F&F. Až budu mít cestu kolem určitě se na ně podívám:)

    OdpovědětVymazat
  7. Co říct, pěkné botky, ale já nikdy ty pravé nějak nemůžu najít :D

    OdpovědětVymazat