21 srpna, 2012

Resumption

Milé čtenářky,
jsou to dlouhé tři měsíce, kdy jsem se naposled ozvala. Ani netuším z jakého důvodu jsem přestala, ale rozhodně teď toužím vrátit nový dech tomuto blogu. Chci nějak navázat na to, v čem jsem skončila a pokračovat s rezencemi, outfity a různými inspiračními typy a radami na články. Snad tento blog budete i nadále navštěvovat a mít rádi jako doposud a tato změna, tedy návrat vás potěší tak jako mě po dlouhém přemýšlení.
Těším se na Vaše komentáře a v příštích dnech se můžete opět těšit na články.
Kaitlyn

P.S.: Jaké by jste zde uvítaly nové články a jaké máte nejraději?piště do komentářů :)


3 komentáře:

  1. zůčastni se sheinside giveaway u mě na blogu

    OdpovědětVymazat
  2. Ja milujem hlavne fotky jedál :) A taktiež mám rada fotky outfitov :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat