29 srpna, 2012

Recenze: Garnier Pure Active

Dnes bych ti chtěla předvést a napsat snad slušnou recenzi na přípravky Garnier Pure Active. Jedná se o přípravky pro problematickou pleť.
Přiznám se, že moc neumím psát recenze, ale budu se snažit aby byla kvalitní.




Tentokrát se zaměřím pouze na tyto tři výrobky.Někdy příště napíši recenzi na zbylé produkty z řady Pure Active.

3 v 1 gel + peeling + maska obsahuje trojí sílu minerálů proti nedokonalostem.
Tuto tubu jsem zakoupila samostatně bez ohledu na řadu, kterou momentálně zkouším. Osobně mám zkušenost pouze s peelingem. Peeling nanáším na pleť každé ráno, protože má jemná zrníčka modré barvy, takže ho bez obav můžete používat každý den. Konzistence je více hustější a bílá. Zbavuje mou pleť svým hloubkovým čištěním zbytečných nečistot, odumřelých buněk či lupínku na mé pleti,když je extrémně vysušená. Pleť po peelingu je hebká a hladká.
Aplikace je naprosto jednoduchá. Krouživými pohyby jej vmasíruješ na čelo, nos a bradu.
V drogerii tuto tubičku seženeš od 93 kč.



Čístící tonikum Pure Active poskytuje pleti dvojí účinek a to že omezuje tvorbu akné díky kyselině salicylové a druhým účinkem je, že vyhlazuje stopy po nedokonalostech pleti kvůli obsahu výtážků z brusnice borůvky. Díky těmto látkám má hojící a regenerační vlastnosti.
Tonikum také obsahuje alkohol, což způsobuje při nanášeni na pleť tamponkem štípání. Má lehce bylinkovou vůni a oceňuji na toniku i to,že stahuje pory a zmatňuje pleť. Pleť je matná a hladká také díky hloubkovému vyčištění pleti není zanesená zbytečnými částečky prachu, baterií a dalších nečistot.

Toto tonikum sežeš nyní v akci, v drogerii Rossmann za necelou 100 kč.



Roll on Pure Active obsahuje stejné výtažky jako již zmiňované tonikum. Navíc vysušuje nedokonalosti a napomáhá k rychlejšímu hojení postižených míst. Tento zázrak dokáže zamezit tvorbu mazu v T-zoně a zbavit pleť červeného pupínku během jedné noci. Proto já si tuto roll-on tyčinku dávám pouze na noc a ráno se probudím s rozhodně menším výskytem začervenalých míst. Vůně je identická jako u tonikum. Textura je ultra čistící a nemastná. Aplikace je opět jednoduchá. Kovovým aplikátor krouživým pohybem naneseš tenkou vrstvu.
Cena výrobku se pohybuje od 100-150 kč

Na tento výrobek jsem již recenzi dělala, tentokrát jsem ji poupravila a použila do této recenze.

Výrobek Garnier, Pure SOS Stick jsem vyzkoušela podle recenzí bloggerek. Konzistence je gelovitá,vůně je nevtíratelná téměř identická jako u tonikum či roll on tyčince. Tato tyčinka zhotovuje zázraky. Díky svému složení jako je vitamín B3, eukalyptus nebo zinku mi hojí zarudlá místa a navíc dokonce i mizí.Stačí jen namířit tyčinkou opět na postižené místo. Jedinou výtku mám k tomuto produktu a to je, že po zaschnutí gelu tvář lepí a je trošku "scvrknutá".

 Cena se pohybuje od 120 kč


Vyzkoušeli jste někdy nějaký produkt Garnier z řady Pure Active? Jaké s nimi máte zkušenosti?

8 komentářů:

  1. Děkuji za recenzi, zrovna se poohlížím po přípravcích pro péči o pleť, takže přišla vhod :)
    Chci se zeptat, jestli to čisticí tonikum pleť nevysušuje. Alkohol totiž na pleť často působí právě tímto způsobem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám čistící gel a peeling :) střídám to s jinými značkami a nějak nevidím rozdíly..

    OdpovědětVymazat
  3. Já zatím ještě ne, ale ze všech stran na tuhle řady slyším jen samou chválu. Budu ji muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj jsem tvá nová follouwerka !
    Já používám peeling :)
    Krásná recenze , rozhodně ti jdou ! ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych si pořídila to 3 v 1, to vypadá dobře a hodilo by se mi na mou pleť.

    OdpovědětVymazat
  6. vyzkoušela jsem s takovým tím gumovým kartáčem.. nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  7. vyzkoušel jsem všechno a nic mi nepomohlo. asi je to individuální, takže za mě taky nic moc. :/

    OdpovědětVymazat