27 dubna, 2012

Recenze: Anti-Chute

Dnes bych Vám v recenzi chtěla představit malinký zázrak pro mé vlasy. Jedná se o šampon od Yves Rocher s názvem Anti-Chute. tento šampon používá už nějaký ten měsíc.Také jsem měla období kdy jsem ho nepoužívala abych zjistila jak vlasy budou reagovat. A výsledek? Čti dál a dozvíš se...

Ofiální znění
Jemná krémová textura působí u vlasových kořínků a stimuluje mikrocirkulaci vlasové pokožky. Vlasy jsou pevnější, odolnější a bohatší. Laboratoře YR vybraly vlčí bob pro jeho působení.

Aplikace
Naneste šampon na navlhčené vlasy a masírujte zhruba 2 minuty, důkladně opláchněte vodou.

Všeobecně
Když jsem tento šampon vyzkoušela poprvé překvapila mě jako první nepříjemná vůně, kterou jsem cítila i druhý den na vlasech, ale časem si zvyknete a už ji ani nevnímáte. Je to jako kdyby jste si čuchali k nějaké trávě.
 Koenzistence je hustá, proto tento šampon vydrží dlouho z toho důvodu, že ho stačí vážně trochu. Udělá bohatou pěnu u pokožky, ne na vlasech jako takových.


Účinky
Po delší době používání tohoto šamponu jsem spozorovala změny. Vlasy mi čím dál tím míň vypadávaly a naopak začali houstnout a rychleji růst. Samozřejmě jsem ještě brála a stále beru vitamíny, ale o tom článek někdy jindy. Vlasy jsou po tomto šamponu silnější než kdy předtím.

Negativa
Jediné, co bych vytkla tomuto šamponu, že po spláchnutí šamponu jsou vlasy nepříjemné na dotek a dosti drsné. Naopak ráno jsou hebké.

Cena
140,- ( ve slevě dokonce 99,-)

Na závěr
Rozhodne doporučuji lidem, kteří mají problém s nadměrným vypadáváním vlasů. Chce to jen trochu trpělivost, která se oplatí. Šampon obsahuje rostliné prvky podporující růst vlasů a naopak zabraňuje vypadávání vlasů.

Doufám,že se Vám rozsáhlá recenze líbila a zítra čekejte další článek.

Máte nějaké skušenosti s produkty od YR nebo s tímto šamponem?

3 komentáře:

  1. Občas mám nějaký věci YR, ale moc je nemusím) A nemám ráda smradlavé šampony;D) Ale někdy jsou ty přírodní právě nejlepší)

    OdpovědětVymazat
  2. v YR nakupuju často, ale jsou to spíše mýdla a krémy:)) určitě se po nějakém samponu chci poohlídnou:)

    OdpovědětVymazat