08 dubna, 2012

Exchange Visit

Omlouvám se za svoji velkou neaktivitu na blogu. Tento celý týden byl velice vyčerpávající. Jak jsem již psala tento týden jsem měla u sebe francouzsku jménem Julie-Kim.A o tom bych chtěla napsat dnešní trošku větší článek. Náplň pobytu bylo jim ukázat město Brno,jeho okolí,ochutnat naše tradiční jídla, zvyky a hlavně rozvíjet se v angličtině. Fotek je málo, protože holky mi je měli poslat a ještě se tak neuskutečnilo a mám "pár" svých. Tak ale pojďmě na to.

1. den - Sobota
Kim jsem vyzvedla autem a jeli k nám domu,kde po 18 hodinové cestě odpočívala. Během vykládání sem se dozvěděla něco o její rodině, kamarádech a také to,že jeli linkovým autobusem. Z Francie nám přivezla originální vanilku, Chambérskou čokoládu. Odpoledne jsem ji vzala na nákupy s kamarádkou Šárkou a její francouzskou kamarádkou Elory. Večer jsme už jen odpočívali.

2. den - Neděle
Po tradičním českém obědě jsme ji s rodinou vzali do jeskyni Balcárka, kde jsme absolvovali hodinovou prohlídku během níž jsme viděli pověšené malé netopýry.Obě jsme byli unešené. Večer jsme se vidali do víru velkoměsta, kde jsme byli s jejím francouzským přítelem a českým partnerem si sednout,protože měli takové 8 měsíční výročí,že jsou spolu. Na konec jsem je provedla po nočním městě a viděla Brno v noci.

3. den - Pondělí
Ráno jsem ji odvedla k nám do školy, kde měli prohlídku a seznámení s naší školou,ředitelkou...Po obědě jsme my, čeští partneři provedly skrz celé Brno a jeho památky. Ke každé památce jsme četli již připravené články v angličtině. Po prohlídce jsme si sedli do baru,kde jsme si dali něco dobrýho a večer nás čekala zumba. Po zumbě jsme si sedli u nás doma nad šálkem dobrého horkého čaje a povídali si o filmech a různých společných reality show.

4. den - Úterý
Opět jsem Kim odvedla do školy a opět ji vyzvedla po jejím obědě. Celá skupina čechů a francouzů jsme mířili do Technického muzea v Brně a trávili s nimi čas. Největší zábava byla,že jsme se před dozorem pracující v muzeu museli chovat a "mluvit" jako francouzi :D Naprosto byli fascinováni bublifukem :) Po prohlídce jsme s Kim dorazili do města, kde chtěla koupit dáreček pro svého přítele a poté jsme vyrazili na minigolf,který byl zavřený :D takže plán dvě byl jasný. Bowling.Po úspěšném bowlingu jsme lehli doma vyčerpáním do postele.

5. den - Středa
Společná cesta do školy. Od školy jeli do Rajhradu,zatímco já jsem se učila :/ Po obědě jsme měli vystoupení žáků z naší školy které zahrnovalo vystoupení: Piráti z Caribicu - fire show& dance show a Barman show kluků z mé třídy. Minulý rok měli dokonce vystoupení v České televizi.Poté následovalo malé pohoštění českých a francouzských partnerů a poté byl rozchod. Jako celá skupina jsme se dohodli na rozchod pro obě skupiny a každý mohl trávit v Olympii čas jak jen chtěl.Poslední večer jsme strávili v jednom velice vyhlášeném baru v Brně, kde se Kim a jejímu příteli velice moc líbilo.

6. den - Čtvrtek
Ranní odjezd se zkomplikoval. Šalina nabourala do auta a za 15 min Kim s její třídou jel vlak do Prahy, kde stráví čas až do pátku. Byli to nervy, ale stihli jsme to tak tak. Poté mi pověděla,že zapoměla u mě dárek pro svého přítele. Loučení bylo těžké.

Celé dny jsme s ní trávila čas. Hodně jsme se zasmáli, když jsme používali občas Google, spala u mě v pokoji, povídali si do noci a celkově tato slečna byla prostě kouzelná,milá, skromná...
Nemůžu se dočkat až pojedu do Chambéry a budeme další týden spolu :)

A mám pro vás otázku: Už jste někdy absolvovali výmenný pobyt? Přeji krásný zbytek prodlouženého víkendu...