16 dubna, 2012

... and Winner is...

Kdo mě sleduje i na FB, tak se mohl dočíst, že celý víkend jsem nečekaně propracovala.Nebudu to tu teď rozvádět, protože dnes bude následovat vyhlášení vítěze mé první GIVEAWAY!
Dohromady se Vás účastnilo 74 lidí. Kdybych ale měla počítat ty, kteří se přidali i na stránku FB tak by to byla polovina z vás, ale já jsem moc hodná a proto budu losovat ze všech komentářů!Vaše komentáře a účast mě velice potěšila. A jelikož jsem až příliš hodná tak jsem se rozhodla že vítězové budou DVA! Dvě dívky mohou získat HAIRCUFF :) A kdo to bude?
Chvilka napětííí....




Výherkyněmi jsou Vogue Hause a kacz! Blahopřeji.


 Ostatní nezoufejte! Už mám nápad na další giveaway a myslím,že tu rádi přivítáte! A kdy bude? Sleduj můj blog a FB, tam se to dozvíš! :)
Mějte se hezky!

Na cokoliv se mě můžeš ptát na FORMSPRINGU!

6 komentářů:

  1. Vítězkám gratuluju, ale myslím, že při soutěžích by se měla dodržovat pravidla... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vim,ze by se mela pravidla dodrzovat!Ale jak rikam,jsem az moc hodna a navic byla to celkove 1. Giveaway,co jsem kdy delala a priste to bude trosku jinaci,co se tyce pravidel,aby to bylo ve vsech smerech spravedlivy a abych se nemusela potykat s neprijemnymi reakcemi.Nerikam,ze tohle je neprijemna reakce,pouze chci aby jste to vedeli... :)

      Vymazat
  2. Nemyslím si, že jsi nedodržovala pravidla, jsou to pravidla určená Tebou) Děkuju strašně moc!))) Těším se na haircuff:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji ještě jednou za výhru ♥ Haircuff je úžasná a jsem ráda, že jsem jednou z výherkyň! Děkuji!

    OdpovědětVymazat