14 března, 2012

What interested me...

Mentolková, broskvová, bílá, černá, krajky, potisky, neonové barvy...mohla bych pokračovat do nekonečna.To vše nabízí obchody s přicházejícím ročním obdobím. A právě tímto mě už zdaleka lákají výlohy obchodů jako je Pull & Bear či Zara. Styl který prezentují ve výlohách a přímo v obchodě mě nejen fascinuje, ale začíná mi být čím dál tím bližší.


Pull & Bear
Právě tento obchod,když do něj zavítám mě nadchne oblečením, které je jednoduché a prostě chic. Začíná se mi čím dál tím víc líbit styl a začínám ho navštěvovat čím dál tím víc. Najdete tam věci o něco levnější než v Zaře, i když najdou se i vyjímky. Když jsem shlédla kompletně celou kolekci pro toto jaro byla jsem nadšená. A zde je pár kousků, které bych si na sobě dovedla představit a uvažovala bych vážně o některých kouscích.



ZARA
Přiznám se, dlouhou chvíli mi trvalo,než jsem pochopila na čem zakládá Zara. Cenová relace, střih jednotlivých kousků či barvy mě nikdy nedokázaly přimět abych vůbec Zaru navštívila. Nevím však, kde a kdy nastal zlom,ale prostě prezetace a následné poslední kolekce mě přinutily navštěvovat tento skvostný obchod. I zde se najdou nějaké úlovky, do kterých bych byla ochotná investovat, i když si na to musím tvrdou prací vydřít.


Co budete letos preferovat? Líbí se Vám tyto články?

3 komentáře:

  1. Článek je skvělý, přesně tenhle styl taky miluju, takže si asi budem rozumět :)

    Clare

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé:) Mě zrovna moc nelákají neonové barvy (až na vyjímky), protože odmalička tíhnu spíše k tmavým barvám, měla jsem období v pubertě, kdy jsem bývala samá černá, takže tohle nebude nic pro mě :D Na druhou stranu krajek mám spoustu, to je moje:) A zrovna dost uvažuju o tom, že si pořídím asymetrické šaty nebo sukni, nebo si aspoň něco takového ušiju, neměl by to být problém ustříhnout kus závěsu :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Pull&Bear je uplně úžasný na krajky a pastelové světlé barvy) A Zara, to je prostě úžasný styl! Trefila ses do mých favoritů:)

    OdpovědětVymazat