18 března, 2012

Welcome Spring!


Víkendové teplé počasí mě přímo nadchlo a donutilo mě vyrazit na procházku. Bylo úžasné nemít na sobě tynu těžkého zimního oblečení a procházet se jen v lehkém topu a blajzeru, který bych zařadila předběžně do New In postu. Také jsem otestovala nové oxfordky, které jsem pořídila za směšnou cenu v sekáči a povím Vám, vydrží snad vše - jsou pohodlné a chodila bych snad v nich stále.A nakonec bych upozornila,že ne vše musí být značkové. Kabelku jsem pořídila u vietnamců a po pátečním večeru (a že si vytrpěla toho fakt dost) je stále funkční. A nakonec musím pochválit svého opravdu šikovného a skvělého fotografa.


 [top: Pull&Bear, blazer: Bershka, jeggins: Calzedonia, bag: Vietnamci , shoes: second hand, accessories: I am, sunglasses: H&M]

Outfit je jednoduchý,pohodlný a tmavý. Jsou to mé momentální oblíbené kousky. Baví mě blejzr s koženým límečkem a pohodlné oxfordky.



Jaký byl Váš slunečný víkend? Doufám,že jste si ho užili jako já.

9 komentářů:

  1. moc pěkný outfit ;)
    přesně tak, taky bych brala nějaké lehce zkombinovatelné : )

    OdpovědětVymazat
  2. Super cute outfit dear!

    I have an amazing giveaway on my blog and I really appreciate if you partecipate!
    Btw, super cute blog! Following! Follow back?;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka se mi strašně líbí!) Sluší Ti to.
    No, všichni říkají že čtvrťák je v pohodě (relativně), že nejhorší je třeťák. Vím, bude hůř..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si to chození v jedné, dvou vrstvách hrozně, ale hrozně užívám :))

    OdpovědětVymazat
  5. Naprostej souhlas..
    Ráda děsneeeee ráda nakupuju v sekáčích :D Znám jeden VÝBORNEJ, kde seženu věci z Topshopu, Zary, Calvin Klein nebo Mango.. a navíc se to kupuje na kila, takže za 1kg oblečení - 170,- no není to paráda ? :))
    Jinak kabelka je úžasná ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pekné okuliare :)

      /akurát u mňa prebieha giveaway/

      Vymazat
  6. v jednoduchosti je krása krásne sačko aj kabelka :)

    OdpovědětVymazat